................................................

I am the author of my life

Unfortunately I'm writing in pen

and I can't erase my mistakes

Thursday 29 December 2011

Teletubbbies WORLD's day | 26 DEC 2011

Assalamualaikum...

Hey guysss!aku saja je nak share2..26 dec 2011 aku hangout with Aina, Dyla and Fatin. Geng2 TELETUBBIES aku ni.hahaha.*kalau nak tau dorang yg mane satu, sila fly ke facebook aku yer.
Well, kitorang pergi satu tempat jer.PAVILLION. Saje lepak2 kat situ, buang mase, cuci mata. hehehe! Lagipun kitorang dah lama tak hang out. Aku bz dengan kerja. Dorang busy dgn kolej and posting. haih.
So,kitorang plan lah. Kebetulan cuti...so,we all jalan2, watched movie, lepak starbucks.,etc.Abes sume tempat kitorang posing. MODEL lah kata kan.haha.pfftt...-.-''
Nah!aku share jer lah pic2 mana yang ade ok?:)

lalaa captured!:D

love this pic so much!

Alvin and the chipmunk!:D

peace yoooo!:)

TELETUBBIES:)

makan2:D

penat!:)
terserempak dengan dorang nih.hehehe:)


Ni jo lah yang den mampu nak share dengan korang. By the way, i love them so much!! and I love all my friends. Please don't go far from me. I need u all till my last breath.



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment