................................................

I am the author of my life

Unfortunately I'm writing in pen

and I can't erase my mistakes

Monday 12 December 2011

Convocation Day 5th Dec 2011 | PICC Putrajaya

Assalamualaikum...

Waahhhh..sangat lama aku x update beloG aku ni..sian kene tinggal.dah bersawang-sawang.LOL;p
Anyway..time changed people..now,here am i..the new me..now and onward.insyaallah..:')
Hahaha.aku happy dengan life aku sekarang..dengan kerja, kawan2 yg sentiasa ada menceriakan hidup aku, family yg tak putus meberi support..and si dia yg sentiasa berada dalam hati aku:').Alhamdulillah..aku bersyukur pada mu ya Allah..

Dah2.tak payah nak panjang cerita cik Oshin ooiii..!!:D
On 5th Dec 2011 was my big day!my CONVOCATION DAY!!im graduated guysss:)
Alhamdulillah..berkat doa semua yg sentiasa memberi aku semangat untuk terus berjuang hingga lah ke hari ini...and insyaallah..aku takkan membiar kan perjuangan ni terhenti setakat ini.aku dah mula kan.so,i've to move and move!!aku nak semua bangga dengan aku.especially family aku..:')..aku tak mampu nak membalas segala jasa mereka sepanjang aku hidup..dan kejayaan aku ni adalah untuk mereka!:*

Meh aku share sikit pic2 BIG day aku.:)

Sempat aku g convo shoot lagi:p
here we're!:D

from up of the hall!!:D

Ibu bagi bunga ni!:))
my parent always be with me!i love u guys.

koja and mahmood also there:).thankx babe!

i love this pic because we're happy.with our award.berkat usaha kita:)

Ni je lah yang mampu aku share.kalau nak lelebih,sila berenang - renang ke facebook aku.:D..#jangan tanya mane nak cari fb aku.aku ketok pale angpa sekoq2 nanti tau la.
By the way..Alhamdulillah..syukur ke hadrat ilahi.we're deserve for it guys..:).Bukan senang untuk jadi senang  dan bukan susah untuk jadi susah.^^..tak mati pon kalau kita terus bersabar dan usaha...:)


p/s : kalau ada nurses yang bace blog aku yang tak seberapa ni, dorang tahu lah macam mana payah nye untuk jadi seperti sekarang..seperti aku. I'M PROUD TO BE A NURSE :) www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment